Älskaardiig

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Elin - 23 mars 2014 22:15

Jag ska klippa mig någongång i början av April (underlättar om man kommer ihåg när man har bokat tid) och jag funderade på hur jag skulle göra. Har varit inne på att klippa av ganska mycket men det har jag släppt igen. Nu lutar det istället åt att jag färgar det och gör ombre. Troligtvis soft ombre om jag har förstått det hela rätt... Jag vet dock hur ljust jag vill ha det i topparna, jag har ju ganska mörkt hår nu...


Här är massa google bilder på det iallafall:

         

                 

Av Elin - 23 mars 2014 21:55

Okej, vi behöver inte ens prata om att det var tio dagar sedan jag skrev här sist... Men ni alla har väl lärt er vid det här laget att jag skriver här lite när jag känner för det.


Denna helgen har varit helt otroligt bra. För vet ni vad? Igår fick jag äntligen slita ute på planen med mina favoriter igen. Åkte till Sölvesborg med inte allt för höga förhoppningar, hoppades på att få spela typ 10 minuter och iallafall lyckas med något. Men det slutade med 13 minuter i första, 19 minuter i andra och ett straffmål (!). Jag är nöjd med min insats (trots två missade lägen som jag borde ha satt), jag får ju faktiskt tänka på att det var flera månader sen senast. Att vi sedan vann var bara ett extra plus.


Idag har jag sorterat kläder på mitt rum så att mamma kunde fixa med de som var rena. För jag har världens bästa mamma som har städat på mitt rum nu igen. Sen åkte jag till hallen och satt i sekretariatet till mitt lag som vann och när jag kom hem så åkte jag lite inlines med Erica. 


Nu ska jag snart sova, dags för en ny vecka i skolan. "Bara" 82 dagar kvar till sommarlov (63 till turkiet :D)


     

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards