Älskaardiig

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Elin - 13 mars 2014 20:54

Igår var det en dryg dag i skolan, har massa tråkiga ämnen på onsdagar. Efter skolan somnade jag med hemkunskapsboken i händerna, vilket var mindre bra. Men mamma tog mitt sekretariatspass så jag skrev en novell och läste igenom hemkunskapen ca 1,5 gång. Novellen blev väl helt okej, jag gillar inte att skriva noveller så jag är nöjd och hemkunskapsprovet kändes ganska bra, svarade på alla utom en så...


Torsdagar är bra skoldagar. De går fort och lektionerna är helt okej. Efter skolan skulle jag till sjukgymnasten som vanligt men han var inte där. Men duktig som jag är (haha) så gjorde jag mina övningar när jag ändå var där, kändes onödigt att bara gå hem igen. Ikväll har jag skrivit en engelsk uppsats om tonårslivet. Är inte alls med texten nnu, hade skrivit en innan (som jag var nöjd med) men min lärare ville tydligen att jag skulle gå in djupare och ha med mer personliga saker, så nu är jag sur.


Men en sak jag är nöjd över är det jag och mamma hämtade efter skolan idag. Den stora ska gammelfarmor få i tidig födelsedagspresent då hon har blått i sin hall och de andra ska mamma ha.


   

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards