Älskaardiig

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Elin - 9 mars 2014 23:10

Efter att Malin hade läst mitt inlägg igår så tyckte hon att jag skulle följa med henne ut och fota. Så min klocka ringde kvart i tio (alldeles för tidigt på en söndag) och vid tjugo i elva träffade jag Malin. Vi bestämde oss efternågra minuters cyklande i det fina vädert för att köra till sjön. Sen gick vi där i ca en timme och tog kort på lite allt möjligt. Mina bilder blev väl sådär, men jag lyckades få några som är okej iallafall.


Vid lite över ett åkte jag till hallen och samlades med killarna. Vi åkte till Hörby för att spela träningsmatch mot Lågan på stor plan. Killarnas första match på stor plan och visst, det blev en förlust, men åhh vad bra de spelade. Och tjejerna som var med gjorde en kanon insats. Ännu en helg då jag är stoltare än någonsin, mina små proffs.


Efter Hörby hann jag med en timme hos Anton på kalas. Han fyller 8år idag, vilket är helt sjukt. Sen ikväll har jag sovit, ätit och redigerat bilder.


Imorgon är det studiedag så jag ska städa, fixa en SO inlämning och kanske köra och handla frukt.


Ha det bra!


     

Ni anar inte hur överlyckliga vi blev när vi såg en nyckelpiga...

    

 

Av Elin - 9 mars 2014 00:42

Idag har jag varit på gymmet med Malin. Två klenisar är vad vi är. Vi ska iallafall försöka göra det till en vana, sen hur det går är en annan femma.

Det är väl ungefär allt jag har gjort idag förutom att äta och sova...

Imorgon är det första matchen på stor plan med killarna i Hörby. Jag längtar, ska bli kul att se hur de klarar det.
Innan samlingen ska jag antingen tvinga mig ut och fota (Malin inspirerade mig), gymma eller sova. Det lutar dock åt att sova.

Ha det bra!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards