Älskaardiig

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Elin - 30 juli 2013 22:44

  Hejhej!


Idag har varit en riktig kusindag.

Har varit i stan med Agnes för att köpa paket till Ebba som har kalas imorgon. Då fyller även min moster år och jag har namnsdag. Iallafall, köpte lite till mig själv också, fast att jag inte skulle, men så blir det alltid. Nu känner jag mig dock pank och har ångest över det.


Ikväll blev det en löprunda med Agnes. Hon ringde och frågade om vi skulle springa eftersom att vi hade pratat om det i stan och eftersom att det verkade som att hon ville springa så kunde jag inte säga nej. Vi skulle springa 3km men jag lurade henne totalt så tillslut blev det 5km. Fick inte riktigt upp flåset idag så det kändes som att jag hade kunnat springa längre och det är rätt skönt. Dock ska jag springa på tid och va så trött som möjligt efter 5km så det blev inte riktigt rätt. Men har jag nu fått med mig Agnes så får jag anpassa mig efter henne. När vi kom tillbaka så lekte vi iallafall duktiga och gjorde knäövningar på gräsmattan. Imorgon får jag väl ta och ringa Jonas och berätta det hela för honom, haha...


Ikväll har jag haft egenmys med långdusch och ansiktsmask så nu känner jag mig fräsch.

Just nu sitter jag i soffan och äter banan, mumms. Är inte ett dugg trött men väldigt uttråkad så vi får väl se vad jag gör...


Här kommer iallafall en bild som jag fixade lite snabbt.

Ha det bra!




 

Av Elin - 30 juli 2013 01:11

Som jag skrev i början av sommaren så har jag tappat lusten för att blogga. Samtidigt som vissa ber mig fortsätta. Därför skulle ni vara väldigt gulliga om ni tryckta på gilla knappen nere i vänstra hörnet om ni tycker om ett inlägg så att jag vet vad jag ska skriva om...

Jag ska försöka börja skriva om lite andra saker, lite tips och så, ska även försöka bli bättre på att umgås med mig kamera och lägga ut massa bilder... Lovar inget, bara lite funderingar jag har så vi får se hur de blir...

Och för er som inte förstod så menade jag denna knappen:

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards