Älskaardiig

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Elin - 27 juli 2013 01:00

Hejhej!

I måndags kom jag hem efter ca två grymma veckor i Åhus. Så i tisdags åkte jag och farfar till kusinerna på Öland. De hade varit där i typ 1 och en halv vecka så vi åkte dit och hälsade på de.

Kom hem ikväll och jag vill redan tillbaka.
Böda Sand - vilket ställe!

Här kommer mina dagar på bilder:

I tisdags åkte jag och farfar som sagt till Öland:

Anton & Albin va snabba med att visa mig den stora lekplatsen:

I onsdags va vi och kollade på Byrums raukar:

Igår så va vi först på stranden och sen gick vi till badet som ligger inne på campingen:

När vi kom tillbaka till husvagnen och hade duschatså tog jag och Anton ek runda i byn på campingen. Vi köpte en mugg till farfar och så köpte jag en navelpiercing:

På kvällen kollade vi på Markoolio:

Idag va det tyvärr dags att lämna Öland och underbara Böda Sand:

Vi har även hunnit med lite kusinmys under dessa dagarna:

Nu är jag dödstrött och ska sova, ha det bra! :)

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards