Älskaardiig

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Elin - 7 juli 2013 23:52

Hejhej!

Idag har jag typ städat på mitt rum, sytt upp klänning, kollat på sprint sm i rally på tv och börjat packa.

Gjorde en liten film när jag städade som jag hade tänkt lägga upp, men bara för det så går det inte. Får se, kommer kanske imorgon, inget roligt men ändå.

Mats och Frida vann sprint sm i rally, vilket jag hade hoppats på. Tryckte dessutom svenska mästare tröjor till dom igår. Bäst är dom iallafall.

Ikväll började jag packa, drar till Åhus på tisdag morgon. Skulle egentligen lägga fram alla tröjor så att mamma kunde stryka de som behövdes stryka men jag tog fram nästan allt förutom tröjor... så typiskt mig. Det känns redan som att jag har massor med mig bara för att vara i Åhus i två veckor... Sinnessjukt .

Imorgon ska jag dammsuga hela huset, packa klart, hjälpa mamma att trycka våra linnen till Åhus och träna. Hoppas på att morgondagen går fort för jag längtar såå till Åhus nu.

Ha det gött!!

[Bild]

[Bild]

Av Elin - 7 juli 2013 01:06

Hejhej!

Insåg just att de få (tre) inläggen som jag faktiskt har skrivit inte har lagts upp på bloggen. Riktigt irriterande faktiskt, menmen sånt är livet.

Just nu ligger jag i min säng och kan inte somna så jag tänkte att jag kunde skriva ett inlägg bara för att.

Idag har jag fixat en sak till husvagnen, hjälpt Anna att trycka massa tröjor och börjat städa på mitt rum. Imorgon får jag ta och fortsätta städa och packa så att jag och mamma kan köra till Åhus. Kör förhoppningsvis dit imorgon (idag) annars blir det nog efter min träning på måndag.

På fredag börjar ju handbollen, så fruktansvärt härligt, som jag längtar. Så grymt ska det bli. Träffa massa handbollskompisar som man saknar helt sjukt mycket och bara chilla. Ser verkligen fram emot det, så nu hoppas jag att det blir bra. Mina killar spelar på fredag och sen spelar jag på måndag, tisdag, onsdag och torsdag så det är full rulle.

Nej, nu får jag väl ta och försöka sova så att jag blir klar med det jag ska imorgon. Ni fick ett litet inlägg iallafall, ha det gött!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards