Älskaardiig

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Elin - 29 juli 2013 23:12

Hejhej!


Idag skulle jag egentligen ha städat mitt rum, därför sa jag nej när Oscar frågade om jag ville träffa honom och Marcus en stund. Men sen när de kom och skulle hämta mina nycklar till sporthallen så slutade det ändå med att jag följde med dit. Så jag umgicks med Oscar, Marcus och Isak en liten stund.


När jag kom hem la jag mig i soffan och somnade. Kollade dock lite på något simhopp från 27 meters höjd först.

Jag vaknade lite innan mamma kom hem så typ vid 5 och jag somnade vid halv 5 så jag sov alltså inte speciellt länge. Jag gick iallafall och satt mig på trappan och lyssnade på grannens musik. Dagens kvällsmat åt jag även ute på trappan i "regnet". Det droppade bara lite smått så det va riktigt skönt.


Jag och pappa tog en runda på moppen ikväll, mest för att jag va sugen på att köra lite själv. Sååå roligt och det verkar som att jag kommer bli taxi när jag äntligen får ta det där moppekörkortet. Haha...


Just nu sitter jag i soffan och myser med lite gottgott, är inte speciellt trött så jag lär nog sitta här ett tag.


Ha det bra finisar! ღ



Av Elin - 29 juli 2013 13:08

Hejhej!


Det va mycket svalare i skuggan ute på trappan än inne så jag passade på att sätta mig där en stund och fixa resten av bilderna. Det togs såklart många fler på Öland med detta är mina favotiter eller vad man ska säga, plus att många är nästan likadana.

Jag hade tydligen inte fått riktigt alla bilderna av Madde så några av dessa har jag hittat på Maddes blogg, så vissa har alltså hon redigerat.


                      

(Den sista bilden är tagen lite snabbt med Maddes mobilkamera, plus att ljuset va lite konstigt. Därför är bilden som den är)


Av Elin - 29 juli 2013 00:20

Hejhej!


Tänkte att jag kunde passa på att skriva ett inlägg nu när jag ändå va inloggad, på datorn dessutom.


Igårkväll åkte jag, mama & pappa till Åhus. Jag gick och åt på kina resturangen nere vid bryggan med Emmie, Julia och Emma. Fruktansvärt mysigt och gud vad mätt jag blev. Vi satt där i nästan två timmar innan vi gick bort till mamma och pappa på bistro och köpte dricka. Sen satt vi där med en stund innan vi gick upp till Emmies husvagn och mös.


Idag vaknade jag i husvagnen och tog det lugnt en stund innan vi körde hem. Hann vara hemma ett tag innan Hampus kom och vi körde och tankade moppen och lite så. Bestämde oss för att köra till mormor och bada så där har jag varit i eftermiddag. Hampus körde hem vid 5 och Cornelia och Adrian kom efter ett tag. Vi badade och åt innan Hampus kom och hämtade mig. Jag drog ut och sprang veckans sista 3 kilometrar när jag kom hem. Invigt mina nya skor som jag köpte på Öland nu, riktigt sköna va de.

När jag kom hem tjatade jag på pappa så att han följde med mig bort och tog ett kvällsdopp hos mormor och morfar, riktigt skönt va det. Vi fikade och lite så och jag passade på att duscha, älskar deras dusch av någon anledning.


Jag har suttit här i soffan med datorn i knäet sen vi kom hem och kollat på bilderna från öland. Åhh vad jag saknar det.

Nu ska jag gå in på mitt förhoppningsvis kalla rum, läsa lite och sen sova.


Ha det bra!



Av Elin - 29 juli 2013 00:03

Hejhej!


Har fått bilderna från Öland av Madde idag. Alltså de lite mer ordentliga bilderna som är tagna med deras Nikon D5000. Några av bilderna har jag tagit och resten har Madde eller Kimmen tagit.

Här kommer 12 stycken som jag har fixat till lite, det kommer nog några till imorgon.


    

                       

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards