Älskaardiig

Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Vardags problem gör mig galen...

Av Elin - 26 april 2013 21:47

Tjenamittbena!


Tänkte ta de senaste dagarna lite snabbt bara för att. I onsdags va jag i stan med Erica. Köpte ett linne 0ch lite underkläder. Hade ju inget speciellt som jag skulle köpa.


Igår va det skola, va dödstrött när jag kom hem så jag somnade. Hela kvällen satt jag med en inlämningsuppgift i NO och därför kunde jag inte gå på ungdomsledarmötet. Malin va inte heller där och det är typ andra eller tredje som vi missar så det känns sådär...


Idag har jag käkat massor. Åt frukost av någon anledning, både macka och banan. Sen hade vi hemkunskap och där gjorde vi en övergod broccoli soppa och sen åt jag 4 pannkakor i matsalen eftersom att jag fick Alvas.


Har möblerat om på mitt rum i eftermiddag. Mamma hade börjat när jag va i skolan men jag ville inte ha det som hon hade ställt det så vi fick flytta rundor på lite saker. Jag är inte klar än men mamma skulle fortsätta fixa imorgon när jag dömer F00 i dm (vilket jag inte vill göra).


Jag lagade kvällsmat ikväll, broccoli soppa... Jag som inte brukat gilla varken soppa eller broccoli. Men gott var det och det tyckte mamma också så jag tror att jag lyckades ;)



Jag kom på ett vardags problem ikväll när jag duschade, det där med att raka benen. Det är riktigt drygt. Det tar typ överlång tid och försöker man skynda sig lite så är det värsta cut for bieber på benen. Eller när man ska nå baksidan av låren, man håller ju på att bryta ryggen. Och det är ju egentligen ingen som tänker på ifall jag har håriga ben eller inte. Vintern är chill, där gör det ingenting ifall benen är lite håriga, det är det ändå ingen som ser, men på sommaren när man går i shorts så är det ju mindre fräscht med värsta håriga benen. Och man slösar så mycket vatten också... och oftast så kommer man på att man behöver raka benen när man har sådär lite bråttom och ska iväg eller när mamma och pappa också ska duscha och står och väntar otåligt utanför toaletten...


Nej nu ska jag ta och tänka lite mer på mitt vardagsproblem sen ska jag krypa ner ordentligt i min nybäddade säng och kolla på film.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 26 november 2014 15:49

Jag har nu bestämt mig för att byta bloggportal. Då jag har börjat tycka att det är rätt roligt att blogga igen så kände jag att jag behövde en ny start. Det första inlägget jag skrev här var den 26 juli 2010 och det har ju hänt en del sen dess, jag ...

Av Elin - 25 november 2014 14:16

För ett tag sedan skrev jag att jag hade fått hem ett grymt rosa paket i postlådan. Det paketet innehöll ju en kamerarem som jag fick äran att resencera. Nu har jag använt den ett tag (även om det inte har blivit så spciellt mycket fotande den senast...

Av Elin - 25 november 2014 14:04

Igår och idag har jag varit 2 coo 4 school eller något. Huvudet vill inte alls som jag vill, det gör ont och jag känner mig helt seg. Igår va jag därför hemma hela dagen och gjorde egentligen inte så mycket. Fixade enbart lite på mitt rum eftersom at...

Av Elin - 14 november 2014 05:45


Har man någongång fått sitt hjärta krossat, riktigt trampat på och brutalt misshandlat, så får man för sig att man aldrig kommer bli lycklig igen. Man går rundor och bär på något som tynger ner en. Efter ett tag så blir livet bra, man hittar en varda...

Av Elin - 7 november 2014 14:34

Fick hem ett fint rosa paket med ett grymt inehåll för någon dag sedan. Har fått äran att rescensera en kamerarem från Cochise Design och jag måste bara visa hur fruktansvärt fin den är. Det är alltså komma ett inlägg till om denna skönhet när jag ha...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards