Älskaardiig

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Elin - 14 april 2013 21:22

Tjenamittbena!


Idag har jag varit en duktig flicka.


När jag gick upp vid 12 så tog jag och åt min efterlängtade Ben & Jerry's och sen gjorde jag en kopp te.

Annars idag så har jag fixat till min utvecklingssamtal imorgon, tömt diskmaskinen, plåstrat om mammas tumme, kollat på gossip girl och kokat kaffe åt mamma.


Ikväll kom bästis. Vi kollade på femte och avgörande kvartsfinalen mellan IFK och Alingsås. IFK lyckades vinna med ett efter mycket om och men och förlängning. Sen tog jag och Emelie på oss inlines och hade tänkt åka en runda. Men vi kom inte så långt innan vi började ta kort och sen gick klockan typ. Drog hem och sen följde vi med pappa och hämtade pizza. & när vi hade ätit kom Eva och hämtade Emelie.


Nu ska jag gå och göra mig en kopp te sen ska jag duscha.

Imorgon är det skola, slutar ett måndag, tisdag & onsdag. Har utveklingssamtal direkt imorgon, sa hålla i det själv, något nytt tydligen. Sen ska jag nog åka inlines med bästis och på kvällen är det träning.



Försök slå vår swag, men jag säger bara lycka till!

             

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards