Älskaardiig

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Elin - 8 april 2013 14:39

Tjenamittbena!


En vecka sen jag skrev senast...

Dagarna på Lalandia va helt sjukt bra. Fy satan vad roligt vi hade, saknar det redan. Fast att stället är farligt och jag har massa blåmärken så va det helt grymt.


I fredags gick vi upp vid 8, åt frukost, packade, städade och lämnade nycklarna innan vi drog till Tyskland. Handlade på border shop innan vi åkte båten tillbaka till Danmark igen för att åka vidre till Sverige.


Jag kom på i fredags morse att jag hann hem till vår match i Malmö så mamma skickade med väskan med Emmie och så släppte mormor och morfar av mig i Malmö. Matchen slutade 15-15, vi hade lite otur och domarna va verkligen riktigt dåliga...


I lördags va jag och mina favoriter och spelade i Trelleborg. Spelade inte speciellt mycket, ingenting i andra halvlek, men vi vann med 16-15 efter ett riktigt nervöst slut så skitsamma, sånt får man stå ut med ibland.


Igår gjorde jag inte speciellt mycket, hade feber och mådde sådär. Och likadant är det idag, därför har jag legat i min säng hela dagen medans alla andra har lagt upp bilder på instagram och skrivet typ "dags för skola igen då" eller "drar och praoar". Men hoppas på att jag är bättre imorgon så att jag kan träna för på onsdag möter vi Åhus hemma.


       

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards