Älskaardiig

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Elin - 1 april 2013 22:49

Tjenamittbena!


Försökte fixa lite vårkänsla här på bloggen med en ny header och lite så. Men det blev inte alls bra... Är inte ett dugg nöjd men det får va så tills jag kommer hem från lalandia igen och sen får vi se hur det blir...


Idag har jag kollat på gossip girl, packat och städat på rummet. Tagit det mest lugnt och samlat på mig all energi jag kan för det behövs när man ska vara iväg i 4 dagar med mina kusiner. Men jag längtar och det kommer bli riktigt roligt.


Blir hämtad vid halv 11 imorgon och sen drar vi till danmark. Ska ha telefonen med mig eftersom att där är gratis internet i stugan så jag skriver kanske något inlägg ifall jag orkar... Men jag tar med mig kameran så när jag kommer hem så lägger jag förhoppningsvis upp lite bilder, det beror på om jag tar några...


Nej nu ska jag fixa lite sen ska jag sova. Förresten, dejt med kameran del 2 kommer efter lalandia men jag bjuder på en bild ändå...


 

Av Elin - 1 april 2013 00:22

Tjenamittbena!


Sa att jag skulle ta tag i mitt liv idag och det har jag på sätt och vis gjort. Åkte med farfar upp till djurröd (där mamma & pappa också va) i eftermiddags någon gång. Pappa och Farfar skulle flytta några av fåren så jag passade på att ha en dejt med min kamera. Tog mest kort på fåren och lammen men det blev lite natur bilder också.


Åkte hem och kollade på IFK - Alingsås. IFK förlorade så nu står det 2-1 till Alingsås i matcher och jag tror faktiskt att Alingsås vinner hemma och slår ut IFK, men det hoppas jag dock inte.


Efter hoppade jag in i duschen och sen åkte jag till mormor och åt. Där va även alla kusinerna. Vi tog och gick en runa med Bruno, och eftersom att jag, Cornelia och Agnes gick en extra runda medans Ebba och Adrian va på lekplatsen så gick vi ändå en ganska bra bit...


Imorgon ska jag städa rummet och packa och på tisdag drar jag till Danmark och Lalandia.


       

                          

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards