Älskaardiig

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Elin - 25 mars 2012 22:31

Tjenamittbena!


Bara en vecka kvar i skolan nu tills det är lov, riktigt skönt. Känner att jag måste slippa det ett tag och bara ta dagarna som det kommer.


Senast jag skrev var i torsdags...


I fredags umgick jag med några härliga vänner. I lördags var det match mot Sölvesborg, började dåligt och förlorade. Men sölvesborg är verkligen inget roligt lag att möta. De spelar inte bara fult, de spelar riktigt fult. Det dragningar i armarna, det är efterslägningar,  det är knuffar och det är verkligen näbbar och klor... Efter det va jag med Emelie o vi gick till Erik och där va även Johan och Lucas.


Idag så gick jag upp och fixade o bara slöade. Sen vid typ 2 åkte jag och pappa till hallen och kollade lite handboll. Blev förlust till Vinslöv. Hem och äta våfflor sen kom Erik och Emelie. Mina underbara glädjespridare som jag älskar mest.

Det blev en härlig kväll och nu känner jag att sängen väntar på mig. Trött chey och skola imorgon.


Btw, kolla bästis blogg.

 


 

Jag tycker om er två så fruktansvärt mycket.

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards