Älskaardiig

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Elin - 11 mars 2012 22:57

Igår va det kalas hos världens coolaste 6åring. Här kommer lite bilder från kalaset, dock är de tagna med telefonen för jag orkade inte ta med mig kameran.


FÖDELSEDAGSGRISEN! ♥

Världens coolaste 6åring.


 

Jag och min fina lilla solstråle. Underbara kusin. ♥


 

Pirat tårta = överlycklig Anton.


   

Cup Cakes = glad Elin.


Såhär såg man ut på gårdagens kalas:

   


Här kommer bilder på lite av sakerna jag köpte i fredags, även här är bilderna tagna med telefonen för jag orkade inte ta fram kameran.


Skal till telefonen: The phone house.


 

"Froggi Froggi sak": Glitter


 

Marin blått linne: HM


 

Marinblå prickig tröja: KappAhl


 

svart tubtopp: Bik Bok


Bilder på byxorna och skorna kanske kommer sen...


 

Av Elin - 11 mars 2012 20:59

sitter hemma hos elin, myser och lyssnar på musik. en helt vanlig söndagkväll med andra ord!

dagen började med gudstjänst, samlades kvart över nio. TAGGA LIVET LIKSOM!!! fikade med jossan, jossan och sara efteråt. mysigt. stack hem och sov läääänge, käkade sen stack jag till sporthallen. träffade moa och elin, riktigt roligt hade vi! matchen slutade bra, vinslöv vann och alla var glada. sen käkade vi smörgåstårta tillsammans med en hel massa vuxna människor. GOOOOOOOOTT! käkade blomkål, päron, vindruvor och fysalis, supergott till efterätt!

sitter somsagt här nu, smsar med socialt folk, pratar och sjunger till musiken.

imorgon har vi studiedag och astrid kommer till mig när hon har slutat skolan och jag ska plugga en hel del.

PEACE'

elin är en riktigt fin vän och jag älskar henne riktigt mycket. hon är världens bästa och gör mig lycklig. hon är ljuset i mörkret. bästis, du är allt. /Emelie


elin tycker om sin emelie


Tjenamittbena!


Emelie gick hem så nu fortsätter jag.


Imorse när Emelie "taggade" gudstjänst taggade jag bortamatch mot Trelleborg. Är kusinbarn till världens absolut snällaste kille. Kör mig o 3 andra till Trelleborg, kollar på matchen, och kör oss hem. Min absoluta favorit sen jag va liten så en lycklig tjej här ja. Det blev tyvätt förlust med 15-14 men vi e nöjda ändå faktiskt. Trelleborg är ett riktigt bra lag. o Elin är jäääättteeegllllaaad för hon fick ÄNTLIGEN träffa sin saknade och älskade favorit Wilmis.


Vi skyndade oss hem, gjorde vid mig lite och sen upp till hallen. Träffade Moa och Emelie, herrarna spelade. Vinst till vinslöv, alla blev mega glada och vinslöv spelar i div. 1 nästa år också, det gillas! Årets herr spelare blev Björn, han e verkligen värd det, cooling! Sen åt vi somsagt smörgås tårta med massor av folk, det luktade bara fisk, bläääää!

o som Emelie skrev åt vi massa annat också. Sen åkte vi hem hit och har haft det chill. o jag är riktigt övertrött och helt cp med det stog Emelie som tur är ut med...


Imorgon är det studiedag, mega HAPPYFACE!


Emelie, jag tycker om dig bästis, du är underbar min fina vän. Du gör mig lycklig, massor av kärlek till dig Ämly.


  och Emelie Larsson


♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards