Älskaardiig

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Elin - 19 mars 2012 22:12

Tjenamittbena!


Senast jag skrev var den 11 mars så tyckte det va dags nu. Det hela hanlar om att min dator bara startar när den själv vill och appen till mobilen har inte kommit än...


Tänkte ta fredag, lördag, söndag och måndag nu bara för att.


Fredag: Skola som vanligt. Efter det cyklade jag hem till min älskade lilla farmor. Fikade lite med henne och mamma. Cyklade hem vid typ fem eller nått, ingen aning. Kom hem och vid sex eller sju åt vi kinamat. Emelie kom och vi chillade lite innan vi gick bort till Oscar och Oscar. Hade kul rolig kväll men boysen.


Lördag: Jag vaknade vid sju, ja inte av mig själv. Gjorde vid mig och lite så. Åkte upp till sporthallen vid 8, skulle följa med herrarna till sista serimatchen mot Kärra, i Kärra. Bussen gick vid tjugo över åtta och en helt galet rolig dag började. En ganska lång bussresa för att bara följa med och kolla men det gick fort. Stannade på freeport i Kungsbacka och åt och hann gå inom nike affären och köpa en randig skittuff sporttopp för halba priset. Bussen gick vidare och när vi kom fram till hallen hittade jag och mamma en affär med massor av godis så en varsin stor godispåse blev det. Matchen slutade men att Vinslöv förlorade men det va inte samma lag som jag har sett innan under säsongen. Jaja, kärra åker ner i tvåan och vinslöv stannar i ettan. Efter matchen började hemresan. Sjukt roligt, herrarna är ju så sjukt coola och roliga. Helt klart mitt favorit lag. Många hejar på typ ett elitserielag eller ännu bättre men jag hejar på Vinslövs HK's herrar som spelar i div. 1.


Söndag: Jag vaknade vid 11 men gick upp vid lite i halv ett. Satt mig i soffan och reste mig efter typ 10 min. Fick tydligen nått slags blodtrycks anfalls sak så blev snurrig, benen bara vek sig, jag visste inte var jag var och jag bata flög in i väggarna i köket, med huvudet före. Hej bula! Låter ganska roligt men var riktigt läskigt. Så det kom snabbt fram mat och sen gick jag och gjorde vid mig. Skulle va i sporthallen vid typ halv-tjugo i två och moppa på dam matchen men slapp springa in. Sen spelade flickor A så stannade och kollade på den matchen också. Efter det åkte ja hem till bästis och hämtade hennes inlines som jag fick låna. Hem, byta kläder och ta på mig emelies inlines. Gick ut och körde med Clara, Nawal, Erik och lite Lucas. Fast Lucas cyklade. Jag och Erik gick in vid typ åtta eller nått. Jag åt och sen gjorde vi inte speciellt mycket, han körde hem vid lite i nio. Bästa kvällen på riktigt länge.


Måndag: Skolan började igen och allt flöt på som vanligt. Musik på elevensval, detta kan blir riktigt kul. Just nu spelar jag piano till nån cp låt... Hem och slappade på soffan. Jag somnade visst och mamma väckte mig vid kl 6. Hon hade gjort i ordning ett tallrik med frukt och macka till mig. Åt upp, packade väskan och åkte till tränigen. Gojorde mina övningar, snackade lite med Clara och sen gick jag och duschade. Hem och hämta emelies inlines, köra och lämna de hos henne, körde även och köpte den där calippo shots glassen. Hem och fikade på nån toblerone kaka.. Och nu sitter jag här och jag känner att min säng väntar på mig.


 


~med dig mår jag inte bra, med dig mår jag bäst, med dig är ja inte lycklig, med dig är jag lyckligast. ♥

~tillsammans klarar vi allt , tillsammans är vi bäst.♥

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards