Älskaardiig

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Elin - 5 mars 2012 22:28

Tjenamittbena!


Sist jag skrev satt jag hemma och var sjukt taggade iför match. Det gick bra, vi spelade sådär men vann ändå med 17-10. Så skönt att äntligen vinna med lite skillnad. Det var längesen... Sen var det damlagsmatch men jag och Emelie gick hem i halvlek. Vi gick inom ica och handlade frukt och choklad. Oscar och Vinne kom och vi gjorde mango glass och jordgubbsglass. MUMS!


Igår vaknade jag av att pappa kom in och frågade om jag ville med spela med 97:orna, klart jag ville. blev hämtad 12.20 o åkte till Bjärnum. Mötte Lund, fick ingenting att fungera och förlorade till slut med några mål.

Hem och sen efter en stund kom Emelie, jag älskar dig min fina vän. Oscar kom också fast egentligen gjorde vi inte så mycket.


Idag var det måndag och skola igen. Helt okej, dagen flöt på och för att vara måndag gick den ganska fort. Hade slöjd på elevens val och skulle klippa ut tyg till armarna på min one piece och såklart ät tyget slut så nu måste jag ha annat tyg på armarna... Efter skolan cyklade jag till Lansi och träffade en släkting från Hörby som va där och praoade. En blyg liten sak men ändå. Hem och somnade på soffan, pappa väckte mig typ tio i sju och frågade om jag skulle träna så fick packa väskan i  "hundranittio". Hann inte äta så därför mådde jag illa hela träningen och tränade nästan ingenting. Så efter träningen blev det hem o äta.


Förresten, prata inte med en kompis, då reskerar (stavning) du att bli BITCHBLICKAD!


Lite onödig fakta, bara för att jag precis läste det. Var fjärde svensk mår dåligt om de inte får logga in på facebook regelbundet...


Nej nu ska jag sova, skola imorgon igen, bara några veckor till lov, det är bara att stå ut...

GODNATT!


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards