Älskaardiig

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Elin - 22 februari 2012 21:50

Tjenamittbena!


Igår va jag, Jonna och Flisan och bowlade i hässleholm o firade att Flisan fyller fjortis idag. Hela 14 år fyller min lilla älskling.


Idag har jag umgåts med några av världens underbaraste vänner. Evelina, Moa, Sandra, Oscar och Lucas har gjort min dag. Ikväll va jag, mamma & pappa och firade gammel farfar, där va även en annan familj som livade upp stämmningen lite.


Men är det någon som verkligen har lyckats göra det lovet underbart så är det mormor & morfar för...


IMORGON BLIR DET SKIDÅKNING I VÅNGABACKEN!


Japp, om det är bra väder imorgon så blir det skidåkning i vångabacken med mormor, morfar, Cornelia, Agnes, Adrian & Ebba. Vadå mega happyface på mig? Dessutom så gör det kanske så att jag inte failar totalt när vi ska åka till hestra med skolan på onsdag...


jaja, det blir nog kanske en liten uppdatering imorgon om hur många gånger jag failade och så kanske det kommer några bilder från bowlingen.


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards