Älskaardiig

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Elin - 13 februari 2012 17:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elin - 13 februari 2012 17:30

Tjenamittbena!


Det va ett tagsen men som sagt, jag skriver när jag känner för det.


Hela min värld snurrar bokstavligen och det är riktigt hemskt. Dessutom har jag mega ont i mitt huvud... Handboll är hårt och slag rakt i på huvudet gör ont och leder till huvudvärk, yrsel och illa mående... Kommer dock inte ihåg riktigt vad som hände fast att det hände igår...


Idag började skolan som vanligt igen, jag gick dit och kämpade mig igenom dagen trots att mitt huvud inte ville det... Jaja, bara 4 dagar denna veckan. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag och torsdags kväll och därför är vi lediga på fredag. Då blir det stan ,en Felicia och Jonna och köpa paketer och träffa Oscar.


I helgen blir det Cabby Cup, awesome. O sen nästa onsdag ska vi fira Flisan som fyller 14 år.


Jaja, nu ska jag sluta babbla om massa ovensentliga saker. ;)


Det kommer ett till inlägg snart men det är lösenords skyddat och det är faktiskt mitt första inlägg med lösenord.


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards