Älskaardiig

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Elin - 7 februari 2012 15:45

   


5 år sen idag, det är helt sjukt så mycket jag saknar dig. Du är den allra finaste änglen i himmlen, den som finns där och ser ner på mig och hjälper mig i alla stunder. Du var en av de finaste människorna som jag någonsin har träffat. Älskade morfar, du är saknad. Hoppas du har det bra i himmlen men alla andra änglar, men du är helt klart finast av de alla.


5 år, har det gått så sjukt fort? Jag kommer ihåg det som igår när mamma kom in och väckte mig med tårfyllda ögon och sa  "älskling, morfar har nu tyvärr dött", då kom tårarana, de bara rann och rann hela dagen, jag va stark nog att gå till skolan, men ändå rann tårarna. Mitt på en lektion kunde de komma, i över en vecka va det så, jag kunde inte fatta det, min underbara "gammel" morfar, borta? Nej det fanns inte i min värld, men jo så var det... Jag kunde gå till din grav, ibland flera gånger i veckan, för jag saknade dig så enormt mycket. Det är inte ofta jag går dit nu men det händer fortfarande ibland.


Jag satt hemma för någon månad sen och lyssnade på en låt, kommer inte riktigt ihåg vilken, men jag började tänka på dig. Jag fick en sån galen idé och tänkte att jag skulle gå in på Google och söka på "Olle Elofsson Vinslöv", så det gjorde jag och där va faktiskt lite saker om dig. Bland annat en artikel på kristianstadbladets hemsida.( http://www.kristianstadsbladet.se/familj/article1042110/Doumldsfall.html ) Den har jag läst igenom tusentals gånger nu.


Älskade morfar, Olle Valdemar Elofsson, JAG SAKNAR DIG!  ♥

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards