Älskaardiig

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Elin - 5 februari 2012 16:10

Tjenamittbena!


Jag e en riktigt död, gnällig och trött tjej just nu. Har ont exakt överallt...


Jaja, hemkommen från Ystad och SM steg 4 ni iallafall. Det blev tre förluster men fy fan vad bra vi spelade, iallafall i två av matcherna. Vilken kämpar insats vi gjorde brudar. I mina ögon är vi vinnare, vi har verkligen överträffat oss själva. Mycket bättre än såhär kunde det faktiskt inte bli, att spela hela matcher är faktiskt ganska jobbigt mot så tufft motstånd men alla kämpade riktigt bra och gav inte upp. Jag har lärt mig mycket av detta och att få möjligheten att spela SM ett år tidigare har varit helt obeskrivligt roligt. Lite smällar här och där och sånt får jag tåla, kämpa när man får möjliheten och gnäll sen.


Se n jag kom hem har jag inte gjort någonting alls typ. Sitter just nu i min älskade säng men datorn framför mig och täcket runt mig och förmodligen kommer jag att spendera resten av min dag på något liknande sätt.


Imorgon är det skola, skulle nog behöva rullstol till mig men visst... Dans på kvällen men det blir nog ingen handbollsträning för min del...


Nu ska jag sluta babbla om massa ovesentligt mög.


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards