Älskaardiig

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin - 11 oktober 2012 16:24

Tjenamittbena!

Denna veckan är det PRAO, är i Hildas etta på söderpark. Jag har kommit på att antingen är barn över gulliga eller fruktansvärt jobbiga... När jag kommer hem vid ungefär kvart över 1 så är jag fruktansvärt trött..

Idag va sista dagen med Hilda, då klassen ska ha vikarie imorgon. Dock känner jag vikarien så det ska nog gå bra ändå. Fyllde i lite papper och pratade med Hilda när eleverna hade slutat. Sen gick jag och Amanda (som också praoar på söderpark) till byn och fikade. Träffade på Agnes när jag skulle cykla så hon följde med mig hem.

Nu ska jag vila och äta innan träningen, imorgon blir det somsagt sista praodagen, tror jag ska fixa någon sorts sak till Hilda och eleverna...

Ha det bra!

Bjuder på lite bilder, min fika, dåliga bilder på min dipdye som jag gjorde igår (med Karamellfärg) och en bild på mig från igår när jag skulle sova...

Av Elin - 7 oktober 2012 00:47

Tjenamittbena!

Igår va det först skola. Kändes ändå som att det gick helt okej på provet... Så jag är väll ganska nöjd (tills jag får poängen...)
På kvällen va det träning med mina coola killar. Det va ingen bra träning men så är det med fredagar...
Efter det va jag med mina fina vänner Erik och Emelie, en sak är säker och det är att jag har världens finaste vänner som jag aldrig skulle klara mig utan.

Idag åkte jag och mina 04:or till bjärnum för att spela första sammandraget. Grymma är bara förnamnet, vinst i alla tre matcherna och killarna va duktiga. Detta kommer bli bra..
Va så fruktansvärt trött så när jag kom hem sov jag nog i ungefär 2 timmar. Åt och kollade på körslaget sen körde vi till Isbergs och fikade. Så fruktansvärt gott! Så kvällen har spenderats med Erik, Oscar och lite julia.

Imorgon blir det hallen, sitta i sekretariatet på USM (Y)

Ha det bra!

Ibland är min pappa ganska bra som köper glass till mig ;)

Av Elin - 4 oktober 2012 23:38

Tjenamittbena!

Det va ett tagsen jag skrev nu, men det har helt enkelt varit ganska mycket med både skola och handboll...

Idag va det iallafall skola, helt vanlig torsdag. Efter skolan drog jag hem, gjorde kladdkaka, fikade och sen vilade jag en stund. Somnade faktiskt inte. Städade mitt rum och sen ikväll har jag suttit med huvudet fastklistrat i min biologi bok typ...

Jag, Malin och mamma körde och hämtade nycklar till hallen och matchkläder till killarna vid halv sju, det är ungefär den paus jag har haft från pluggandet... Har prov på 25 sidor från boken imorgon, det handlar om massa olika saker och där finns massor av knäppa ord, min hjärna hänger inte riktigt med så provet kommer ju inte direkt vid det bästa tillfället. Menmen, det kommer gå förjävligt, sånt är livet ibland... Satsar på att slippa omprov, mycket bättre än så går det nog inte.

Har även fått mina efterlängtade converse ikväll, glad tjej.

Nej nu ska jag sova, imorgon är det äntligen fredag och nästa vecka är det PRAO..

Ha det bra!

Av Elin - 4 oktober 2012 23:38

Tjenamittbena!

Det va ett tagsen jag skrev nu, men det har helt enkelt varit ganska mycket med både skola och handboll...

Idag va det iallafall skola, helt vanlig torsdag. Efter skolan drog jag hem, gjorde kladdkaka, fikade och sen vilade jag en stund. Somnade faktiskt inte. Städade mitt rum och sen ikväll har jag suttit med huvudet fastklistrat i min biologi bok typ...

Jag, Malin och mamma körde och hämtade nycklar till hallen och matchkläder till killarna vid halv sju, det är ungefär den paus jag har haft från pluggandet... Har prov på 25 sidor från boken imorgon, det handlar om massa olika saker och där finns massor av knäppa ord, min hjärna hänger inte riktigt med så provet kommer ju inte direkt vid det bästa tillfället. Menmen, det kommer gå förjävligt, sånt är livet ibland... Satsar på att slippa omprov, mycket bättre än så går det nog inte.

Har även fått mina efterlängtade converse ikväll, glad tjej.

Nej nu ska jag sova, imorgon är det äntligen fredag och nästa vecka är det PRAO..

Ha det bra!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards