Älskaardiig

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Elin - 19 oktober 2012 20:56

Tjenamittbena!


Skola idag, äntligen fredag vilket betyder USM imorgon!

Var hos sjukgymnasten på håltimmen som vanligt, hon tyckte dock inte att jag borde spela i helgen. Tydligen visar jag på att benet i foten har flyttat på sig och att foten är fruktasvärt överbelastad. Men jag tänker faktiskt inte lyssna på hennes råd just denna helgen, FÖR JAG SKA SPELA, SÅ ÄR DET BARA!


Efter skolan va jag med Erica, det va ett tag sen. Vi cyklade ner till sjön och tog lite bilder, de blev faktiskt ganska bra.


Cyklade till hallen vid 4. Träningen idag gick faktiskt ganska bra och det verkade faktiskt som att killarna hade riktigt roligt. Inget gnäll alls idag, vilket är ovanligt. De peppade och hjälpte till och med varandra, som ett lag ska. Lycklig tränare.


Nu sitter jag här och glor. Ikväll åt vi tacos och nu ska jag nog faktiskt gå och hämta min ben & jerry i frysen...


Ha det bra!


Här kommer några av bilder... lägg märke till att jag skrev några ;) (har dock inte redigerat ljuset än, ska trixa lite med det ikväll)

                   


♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards