Älskaardiig

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Elin - 21 oktober 2012 20:33

Tjenamittbena!


Fy fan vad vi är grymma! 4 vinster och 4 spelade matcher, så sjukt bra!


Första matchen mötte vi sölvesborg. Vet inte om vi spelade bra eller dåligt, tror det va bra ;) Jaja, det spelar ingen roll, vi vann iallafall och Wilma blev matchens lirare.


Andra matchen mötte vi Sävehof, troligtvis deras andralag. Vi spelade sådär. tror jag. Men vi vann även den matchen och Emmie blev matchens lirare.


Efter matchena körde vi hem och jag la mig på min säng och lyssnade igenom min spotify lista. Det tog ungefär 2 timmar. Sen har jag bara chillat i soffan och ätit lite kinamat. Gottgott.


Särökometerna spelade in alla sina matcher och gjorde även en extra sändning av vår match mot sölvesborg, så är någon sugen att kolla så gå in här


Imorgon är det skolan igen, sista veckan innan lov så jag får väll stå ut... Efter skolan ska jag till sjukgymnasten, henne gillar jag inte längre men det blir nog bra ändå... På kvällen blir det träning och kanske, om jag hinner, "kalas" hos gammel morfar.


Ha det bra!


Här kommer lite bilder:

   


Kolla vad söt vän jag har, gulligaste på länge ;*

 


Hittade även en gullig bild på Nawal och Albin (L)

   

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards