Älskaardiig

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Elin - 25 oktober 2012 23:27

Tjenamittbena!

Skola som vanligt idag. Åkte dock hem under näst sista lektionen. Mådde illa och hade fruktansvärt ont i magen. Hittade inte mina nycklar så mamma fick hämta mig för cykeln va ju låst... Hoppas på att hitta dem imorgon...

När jag kom hem tog jag på mig min one piece och somnade på soffan. När jag vaknade började jag kolla på paranormal activity. Den första då jag inte har sett någon... Vi åt och sen gick jag och duschade och vi körde till kristianstad och kollade på IFK som vann och just nu leder serien. Träffade även lite saknade vänner.

Efter matchen körde vi till maxi. Sprang rundor för att hitta rätt laktosfri mjölk, vilket jag faktiskt gjorde till sist. Provar med lite laktosfritt ett tag då vi tror att jag har börjar reagera på det igen. Dock är laktosfri mjölk sjukt gott, men det ska va en speciell sort.

När vi kom hem kollade jag klart på filmen. Tyckte inte att den va speciellt läskig, vilket alla säger att den är...

Jaja, nu ska jag sova. Skola imorgon, nästa vecka är det lov, så gött! Dock har jag en överjobbig fluga på mitt rum...

Ha det bra!

Bjuder på en bild på mig och snyggingen..

Förresten, jag har världens bästa moster.

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards