Älskaardiig

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Elin - 5 maj 2013 17:36

Tjenamittbena!


Vaknade vid typ halv 11 idag och låg kvar i sängen en stund innan jag gick upp och hoppade in i duschen.

Sen tog jag med kameran ut och ''lekte'' lite. Haha, bilderna blev jättedåliga så jag gick in igen.


Gjorde bananmilkshake och satt mig och kollade på pretty little liars och efter det kollade jag på två filmer. Pitch Perfect och A cinderella story; one upon a song, skitbra filmer.


För en stund sen så gick jag ut med kameran igen, det blev dock inte mycket bättre bilder nu, menmen...


Om lite mindre än en timme så kommer världens bästa farfar och äter med oss, sen ska jag bara chilla. Skola imorgon igen, ungdomsmottagningen på tisdag, klassdag på onsdag och lediga på torsdag & fredag, helt okej med mig.


Ha det bra!


                 

Av Elin - 5 maj 2013 00:41

Fixade en ny header med de nya bilderna. Och ja, jag är medveten om att den är väldigt lik den förra...

Jag är inte nöjd med denna heller, och jag är verkligen inte nöjd med bloggens utseende, men jag vet inte riktigt hur jag ska ha det annars heller. Menmen, vi får se om jag har det såhär eller ändrar igen, det får iallafall va såhär sålänge för att få lite vårkänsla.


Tack och godnatt, eller något ;)

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards