Älskaardiig

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Elin - 12 maj 2013 12:46

Tjenamittbena!


Jag skulle behöva tattoera in ''glöm inte skriva på bloggen'' på min hand eller något... Fy sören vad dålig jag är på att blogga...


I onsdags gick vi iallafall 10.82 kilometer. Från skolan och vinslövs sjön, det kallar jag omväg. & tråkigt va det, och ont i knäna hade jag.. På kvällen va jag i hallen med Erik & Oscar.


I torsdags åkte jag, Cornelia, mormor och morfar och kollade på SM finalerna i Göteborg. Båda matcherna va fruktansvärt jämna. & vilket tryck det va på herrfinalen, helt sinnessjukt, dock va det fel lag som vann...

Jag lyckades även tappa bort min mobil (som en snäll familj hittade) och ta isönder mina glasögon...


I fredags började jag virka lite på en mini gris som jag gör på slöjden, men den va inte rolig så jag började virka ett iPad fodral istället... Sen i fredags kväll va jag i hallen och tog kort med Erik.


Igår fortsatte jag med mitt iPad fodral. Virkade typ hela dagen, jag måste verkligen ta och skaffa mig ett liv eller något, känner mig som värsta gamla tanten...

På kvällen va vi i Åhus med farfar. Åt på bistro, kollade på farfars plats och va och hälsade på Josse & Matti och Christel & Jocke.


Idag har jag inte gjort mycket. Men jag är iallafall klar med mitt iPad fodral, så nu tror jag att jag ska kolla på ett avsnitt av pretty little liars och bara chilla totalt... Sen ska jag skriva klart ett SO arbete.


Gud vilket drygt inlägg, åhh...


             

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards