Älskaardiig

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Elin - 1 november 2011 17:15

Tjenamittbena!


Hittade det jag behövde i stan idag, bilder på sakerna kommer sen.


Vi stressade lite i slutet för att hinna med tidiga tåger hem så vi hann va med Vinne o Oscar en liten stund.


Så när vi kom hem gick vi hit o tog på oss våra nya tröjor i halsband sen gick vi till Oscar. Vi gjorde inte så speciellt mycket där faktiskt. Men Oscar o mest Vinne dödade min mage.. Vinne kom på att jag är riktigt kittlig på min mage... Haha jag skrattade så jag grät.


När de skulle äta gick jag o Erica hem här igen. Vi åt blåbärsmuffins, kollade på datorn, pratade, kollade på tv o åt mackor. Hon cyklade för en liten stund sen. Om ca 2 timmar är det handbollsträning. Jag är bajstrött så det blir nog snabbdusch idag o sen hem o nana eller nått, känns så nu iallafall. O eftersom att Vinne inte e i Vinslöv längre så tjatar han inte på mig. (Y)


Nej nu ska jag vila lite innan jag det är träning. Här kommer bilder, affär o pris:


 


1. Häst ritblock - Hässleholms bokhandel - 69:- , Färgpennor - Tiger - 20:- (Paket till kusinen)

2. Ficka på tröjan (nr 3)

3. Rosa tröja - H&M - 99:-

4. Allt

5. Friens forever halsband - Glitter - 90:- (erica har andra halsbandet (friends))

6. Svart linne med knappar - H&M - 79,50:-

7. Stift penna - Hässleholms Bokhandel - 19:- , 0,7 stift - Hässleholms bokhadel - 35:-

8. Rosa tröja - Kappahl - 50:-


Det är bra med lite present kort!


 

Av Elin - 1 november 2011 11:00

Tjenamittbena!


Sitter här o väntar på Erica nu, ska till stan, lite nya saker som behöver inhandlas.


*Kläder

*Ordentlig stiftpenna

*Stift

*Kanske ny plånbok (om jag hittar nån jag verkligen vill ha.)

*Present till kusinen som fyller år 10.

*Kanske ny vanilj parfym


Det var nog allt, tror jag. Hittar säkert nått annat oxå, det brukar bli så...


Jaja nu kom Erica så nu får jag va klar.


Men en sak till, Vinne tjatar så jag får panik, hallå ni kan underhålla er en dag utan mig o dessutom så finns jag på sms!


 

Av Elin - 1 november 2011 00:04

Tjenamittbena!


Kom hem från Oscar för en liten stund sen... Har kollat på film o spelat fifa med han o Vinne. O tro det eller ej men jag äger på fifa, o vinnes mobil är överjobbig.


Men men, nu till det andra som har hänt idag, nått så underbart roligt har jag haft!


Typ vid 10 kom Marcus o Evelina till mig o Oscar, så sjukt saknade va dem o det är dem nu igen!

Men jaja, vi gick hem till Oscar o va där en liten stund sen cyklade vi en runda, blandannat till Erik men där va tråkigt så vi cyklade hem till Oscar igen. Vi åt pastasallad o nån övergod sås, spelade fifa o åt glass typ.


Sen skulle tyvärr Marcus o Evelina hem. Så jag gick hem o satt mig i soffan o sånt.


Vid tio i 7 kom peter o emelie o hämtade mig, träning stog på schemat.

Ganska lätt träning idag faktiskt.


Duschade fort som f'*n, tog faktiskt bara 12 minuter idag.


Hem  o fixa en sak o sen kom Oscar o Vinne o hämtade mig o vi cyklade hem till Oscar o sen har resten av kvällen spenderats där med två annorlunda killar... Haha nej, det va faktiskt ganska roligt.


Dagen har varit helt awesome o just därför bjuder jag på en bild.


    

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards