Älskaardiig

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Elin - 6 november 2011 22:28

Tjenamittbena!


Dagen har varit en riktigt kalas dag, två kalas har jag  hunnit med.


Först hos gammel mormor, va där t typ 2, hem o slå kusinens paket o sen gå o hämta min cykel hos Erica. Stannade där o pratade en liten stund o sen cyklade jag o mamma vidare till kalas hos Agnes. Va där ett tag, spelade spel, fikade o lite sånt.


 Hem o på med TV:n, sverige - danmark  (handboll) o Sverige vann, awesome!


Sen så har jag bara suttit här i soffan typ. Fixar lite med bilder (kommer sen).


Imorgon e det skola igen o jag kom precis på att jag har använt skolväskan till annat så jag måste fixa det också...




Här kommer det jag trixat fram idag:


   


Gjorde en sak till, men den va för stor, så får minska den imorgon o se om det fukar...  

Av Elin - 6 november 2011 01:11

Tjenamittbena!


Har ju installerat test verisionen av photoshop elements 10 så jag har suttit i provat massa saker men hjälv av Bebbas tips.


Här kommer 2 saker jag gjort, måste se om det funkar o då e det bloggen som gäller. 


 



Nu får vi se om det funkar...


   

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards