Älskaardiig

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin - 17 augusti 2011 21:12

Tjenamittbena!


Nu är både handbollen och skolan igång.


Två skol dagar har gått och vi har så sjukt roligt.

Och Dennis är helt sjuk, helt galen och så sjukt rolig men jobbig. ;))

Somnar när vi har SO, kan verkligen inte va tyst, skriker anal invånare i hela klassrummet när Magdalena skriver fel, helt sjukt galen helt enkelt, jag, julia o jonna kommer inte klara 3 år med dig!


I eftermiddags va jag med Oscar, Erik o Isak. Oscar o Isak skulle hem vid typ lite i 5 tror jag och sen så va jag med min UNDERBARA Erik tills typ halv 8. Jag älskar dig så sjuuuukkkt mycket även om du somnar hela tiden. Idag sov han i ca 30 min, är jag så tråkig??! ;))


Jaja, jag älskar er anal invånare, vi är världens bästa klass, men mest av allt i hela mitt liv älskar jag min UNDERBARA Erik!!! Han är min, bara min, förstår ni det?! ;)) (L)


Imorgon är det klassfoto +enskilda så nu ska jag gå o välja kläder...


 

Av Elin - 15 augusti 2011 21:56

Det får bli ett inlägg från mobilen ikväll. Har precis suttit och fixat tills imorgon och snart ska jag hoppa in i duschen och sen väntar sängen på lilla mig. Imorgon blir det massa nytt. Men man vänjer sig nog efter ett tag. Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det bra!Hej svejs!

Av Elin - 14 augusti 2011 21:38

Tjenamittbena!


Nu ska jag berätta om min dag, även om ni vet en hel del.


Imorse när ja vaknade lå jag kvar o läste lite o helt plötsligt kom erik så jag fick klä på mig i superfart medans erik lekte med en galje.

Sen åkte Jag, Madde, Kimmen, Malin, Hampus, Julia, Erik & Anton in till K-stad o kollade på bilar 2 i 3D, ettan e bättre men tvåan va bra.

Sen ikväll har Min familj vatt hemma hos erik o dom o ätit o lite så.


Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Men rummet måste verkligen bli städat, eller skrivbordet...


O sen på tisdag börjar skolan... O på kvällen e det HANDBOLLSTRÄNING! Äntligen! *happy face*


 

Av Elin - 14 augusti 2011 18:01

Tjenamittbena!


Ett litet inlägg för att upplysa er alla om att Bilar 2 e sjukt bra! Fattade först inte varför man skulle blanda in spionerna men nu fattar jag o hoppas på en Bilar 3 faktiskt. (Känner mig som min kusin, alltså som en bilar galning, men nej det e jag inte)


Jaja filmen e awesome!

& nu ska jag hem till älsklingen o äta. (L)


 

Av Elin - 13 augusti 2011 22:29

Tjenamittbena!


Börjar med igår kväll o sen tar jag dagen o sen blir det nog morgon dagen oxå.


Igår kväll va jag i tittade på träningsmatchen mellan vinslöv & åhus, vinslöv vann o jag fotade lite. Blev inte världens bästa bilder men några blev helt ok.


Idag har jag hjälpt mamma på Lansi, fick en svart blus med mig hem, den e jätte fin, tycker jag iaf. Har även hängt undan en tunika o en kofta som jag önskar mig. Sen så har jag skrivit ihop en liten önskelista o ikväll gick jag, mamma o pappa o hälsade på mina små gullungar! (anton & albin)


Imorgon ska jag se Bilar 2, (*happy face*) men släkt o vänner. Hoppas nu filmen e bra eftersom att jag måste betala så mkt som 5 kr! Haha presentkort o bio chek betalar resten åt mig. ;))


Här kommer några bilder på mina gullungar + Nawal:

         

Av Elin - 12 augusti 2011 13:29

Tjenamittbena!


Sitter här på Ericas rum med Erica o Edwin. Edwin spelar på min mobil och fick nytt rekord, haha Erik / Edwin. Så nu e jag döv efter att han skrek och det fick bli rubriken bara för att jag inte visste vad jag skulle skriva.


Snart ska Edwin o kolla på bilar 2 på bio, jag vill faktiskt oxå se den! ;))


Ett litet onödigt inlägg men ändå...


Ikväll ska jag nog kolla på herranas träningsmatch mot Åhus, ska nog fota lite, fick order om det av pappa.


 

Av Elin - 11 augusti 2011 22:26

Tjenamittbena!


Idag har jag fixat o trixat lite här. Jag har blandannat gjort en mouseover bild vid presentationen som ni kanske ser?

Jag har hjälpt pappa att ta gram fika till herrarna men det slutade med att jag gjorde allt o han va nere i hallen. Sen kom mamma för att prata med Uffe och när jag o mamma skulle hem stannade vi o kollade på damerna en stund, nu vill jag träna!


Jag får vänta tills på tisdag o det kan jag nog klara. Tro det eller ej men jag e faktiskt lite sugen på att ut o springa nu nån gång innan men det e så tråkigt att springa själv o det fins inga roliga ställen att springa på som e ganska nära mitt hus...


Just nu kollar ja på tv, imorgon vet jag inte vad jag ska göra... Undra vad Erica ska hitta på...


Jaja nu ska ja sluta babbla...


 

Av Elin - 11 augusti 2011 12:12

Tjenamittbena!


Massa nytt på bloggen som sagt, jag sitter här hemma o provar mig fram med lite hjälp från andra bloggar.


Det e ungefär vad jag kommer göra idag för jag har inget annat planerat.


Men nu har jag iallafall gjort en signatur, blev ganska nöjd eftersom att det va första gången, nej nu ska jag sluta babbla om massa onödiga saker o fortsätta o se om jag hittar nått annat till bloggen innan bebba svarar.


 


Vad tycks?

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards