Älskaardiig

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Elin - 11 augusti 2011 22:26

Tjenamittbena!


Idag har jag fixat o trixat lite här. Jag har blandannat gjort en mouseover bild vid presentationen som ni kanske ser?

Jag har hjälpt pappa att ta gram fika till herrarna men det slutade med att jag gjorde allt o han va nere i hallen. Sen kom mamma för att prata med Uffe och när jag o mamma skulle hem stannade vi o kollade på damerna en stund, nu vill jag träna!


Jag får vänta tills på tisdag o det kan jag nog klara. Tro det eller ej men jag e faktiskt lite sugen på att ut o springa nu nån gång innan men det e så tråkigt att springa själv o det fins inga roliga ställen att springa på som e ganska nära mitt hus...


Just nu kollar ja på tv, imorgon vet jag inte vad jag ska göra... Undra vad Erica ska hitta på...


Jaja nu ska ja sluta babbla...


 

Av Elin - 11 augusti 2011 12:12

Tjenamittbena!


Massa nytt på bloggen som sagt, jag sitter här hemma o provar mig fram med lite hjälp från andra bloggar.


Det e ungefär vad jag kommer göra idag för jag har inget annat planerat.


Men nu har jag iallafall gjort en signatur, blev ganska nöjd eftersom att det va första gången, nej nu ska jag sluta babbla om massa onödiga saker o fortsätta o se om jag hittar nått annat till bloggen innan bebba svarar.


 


Vad tycks?

Av Elin - 11 augusti 2011 01:42

Tjenamittbena!



Först, rubriken. Ja jag har trixat lite här på bloggen, 3 saker klara = Mus pekare som ni kanske kan se?, rullande text ovanför presentationen och ett nytt inlägg.

2 saker kvar = Fixa bild i kommentarsrutan & fixa bild i sök rutan men detta kommer när Bebba (Ebba, http://snorptorpan.bloggplatsen.se)

 har hjälpt mig.


Idag har jag inte gjort så mycket (precis som nästan alla andra dagar), jag va en runda i sporthallen ikväll o då kollade jag blandannat hur långt dom hade kommit med det nya golvet, nu e alla linjer klara o det känns inte som gamla vanliga furutorpshallen. Men det blir bra iallafall.


På tisdag börjar skolan o då börjar även handbollen *Happy face*


Ha det bra!


Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards