Älskaardiig

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Elin - 22 augusti 2011 22:19

Tjenamittbena!


Dagen har varit ganska awesome, hela mitt liv är så sjukt awesome!! (L)


Skola idag igen, börjar vänja mig nu. Lektionerna vi hade idag va helt okej, särskilt bilden även om mitt lika bra kunde ha varit gjort av ett förskoleklass barn för det hade blivit bättre om ett förskoleklassbarn hade gjort det men så får det va. 


Efter skolan va jag & erica i stan. Jag köpte ett par byxor med hög midja, ett brunt linne, en present till Evelina, nagellacksbortagnings servetter och en kaka, det va nog det.

Blev jätte glad när jag äntligen hittade ett par sånna byxor som såg ut som jag ville och va till bra pris, betalade 149 :- så det va bra.


Det andra va inte heller farligt dyrt, så jag e nöjd med dagens inköp iallafall.


Hem, äta och sen lajag mig på soffan, vet inte om jag somnade men nära va det iallafall.

Sen ikväll va det träning, awesome! Uffe kollade min rygg o jag ska få övningar och nått band av honom imorgon, hoppas det blir bra, för jag ska spela den matchen som kommer tidigast.


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards