Älskaardiig

Alla inlägg under december 2010

Av Elin - 5 december 2010 22:44

Idag har jag vatt i sporthallen från typ 14.00 till typ 20.00 Erik frågade igår om jag ville följa med och kolla när han spelade i lund och det ville jag men när han frågade sov både mamma & pappa typ och eftersom att dem skulle köra klockan 9 så kunde jag inte fråga för i vår familj gillar man att sova länge, så jag får ta miig i kragen och följa med nån gång snart. Jaja. Vid 2 tiden åkte jag och mamma upp till sporthallen, skulle stå i kafeterian med Fri, mamma och Malle. Efter det blev det spelade herrarna mot Hultsfred och vann. Det va även Lucia kröning i halvlek. Efter matchen gick vi och kollade på tynglyftarna när dem tränade, faan vad den ena va stark! Sen frågade vi 2 tjejer hur mycket dem lyfte så sa den ena typ 23 kg eller vad det va och den andra 30 och 24 kg så tog en pappa/tränare va han nog ut en 20 kg sak och den är faktiskt tyngre än vad man tror. Sen gick jag, Julia och Lollo upp och kollade på ifk matchen på storbilds skärmen i kansliet och sen körde vi hem. När jag kom hem åt jag sen blev det datan och nu ska jag snart sova, skola imorgon men slutar efter maten, SKÖNT! :D


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

 

  

Av Elin - 5 december 2010 13:30

Igår kväll va man med Wilma och Lollo. Haha vi hade DAMP! XD Vi tog isönder Lollos säng så vi fick sitta på golvet och kolla på "det brinner", den är sjukt bra och Wilma verkligen ÄLSKAR slutet som är sjukt fint! Vi hade as kul tjejer och jag älskar verkligen er! Ni betyder sjukt mycket för mig.

Gud va konstigt det kändes när inte Tistel låg i trappan när vi kom, men sen såg man Olle och bara what? just ja Tistel finns inte längre...    


Bilder från kvällen:

                             


Sen råkade vi ju ta isönder Lollos säng:


Ha det bra!

 

Hej Svejs!      

Av Elin - 4 december 2010 14:23

Igår va jag med Erik, jag ruttnade bort i hans säng så jag finns inte mer. Det är min ande som skriver nu så att alla vet. ;)


Idag va det träning 07.45 va sjukt trött sen blev det frukost med laget. Efter det körde jag och pappa hem och sen vid kvart i 12 tiden körde vi och kollade på hampus andra halvlek i Hässleholm. Erik och dem skulle spela sen men vi kollade inte på dem, ångrar det. Jag och pappa körde och pratade med Matti och sen körde vi och hämtade mamma på Lansi. Nu sitter jag och ska ta något att äta sen ska jag bara slappa för jag är sjukt TRÖTT! :D


Kolla in: http://klariizz.bloggplatsen.se


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

Av Elin - 1 december 2010 21:44

1 Demcember = snart jul lov & julafton!


Nu till dagen.

Först va det skola, på sista lektionen va vi ute på suran istället för att ha idrott. När jag kom hem va mina tår typ isbitar, dem va fan konstiga ända tills jag duschade efter handbollen vid halv 8 och jag kom hem lite efter 2. Idag efter skolan skulle jag ha vatt med den underbaraste men han skulle fixa något och sen skulle han göra något med Kacper. Så jag gick hem och drack varmchoklad mjölk, tränade på engelska som vi har prov i imorgon och somnade på soffan. Vid 6 va det handbollsträning, va riktigt roligt idag. Du fille, du ska nog inte stå och gnälla när vi missar när du själv gör det, dessutom va det vi och inte du som fick göra 100 situpps (stavning?). Efter träningen åkte jag och tränade på engelskan, åt lite och nu sitter jag här framför datan.


Ha det bra!

 

Hej svej!


Det blir en bild på Wilma, för jag saknar hon så sjukt mycket! <3


Visste e hon sötast? <3  

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards