Älskaardiig

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Elin - 28 december 2010 23:58

Jaha då har man blibit vän med Isabell Malmgren, Hon är jätte snäll, sjukt sööt och as bra på handboll! Jag tycker faktiskt att ni ska kolla in hennes blogg: http://malmansblogg.blogg.se/


Det va nog sista inlägget för idag <3


Ha det bra

 

Hej svejs!

 

förresten, jag har gjort en ny header vad tycks?

Av Elin - 28 december 2010 21:34

Ja lite av dagen har ni redan fått höra om men nu kommer resten.

Josse och Erica kom hem till miig och idag har vi inte gjort så mycket men datan, den gillar vi ;D (Y) Jag och Erica dampade och skickade sms från josses mobil (vi fick faktiskt) till alla möjliga. Vid halv 6 kom Ericas föräldrar och hämtade dem och jag satt mig vid datan. Efter det åt jag lite, det blev spagheti (stavning?) och köttfärsås, gott vad det med! (Y) Sen dess har jag suttit och tråkat och kollat lite på datan. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra på dagen, blir nog lite fotografering sen vid halv 5 - 5 tror jag kommer Erica och vid lite i 6 åker vi till hallen och tränar handboll. Jaja, nu orkar jag inte skriva mer...


Erik jag älskar diig mest mina fina pojk. <3


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

 

Bjuder på en bild:'

  


Av Elin - 28 december 2010 13:01

Jag skrev inte om gårdagen men det ska jag göra nu detta får bli ett kort inlägg om idag och igår, vi börjar med igår.


Jag vaknad, gick och och gjorde vis miig sen körde jag och mamma in till stan. Vi handlade lite och så, vi va inne på ur och penn och skulle byta min klockan så va dem på 47 A och vi hade 5 B så vi gick och kollade i andra affärer och köpte en varsin korv sålänge sen när det blev vår tur efter lite mer än en timme så sa hon att jag inte kunde byta klockan utan kvitto och jag fick klockan skickad från en som bor utanför stockholm, kvittot ligger nog i någon papperskorg dessutom. Och sen så va där en artikel i tidningen häromdagen att man ska få byta varor utan kvitto, så jag & mamma blev skit arga, men här är det som jag köpte istan:Jeans, Eyeliner, Nyckelringsfotoram, Kameraväska, kofta & 2 par björn borg trosor. Sen tränade jag handboll. Kul med jobbigt.


Idag:

Jag vaknade vid typ halv 11 och gjorde vid miig, sen har jag suttit och skrivit med erica och josse på msn typ, nu är dem påväg till erica och dem har kommit dit ska vi va...


Kommer nog ett inlägg ikväll med men bara kanske.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards