Älskaardiig

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Elin - 6 december 2010 17:31

Tjenamittbena som jag och Jacke säger.


Idag har jag vatt med Agnes och Erica. Ja vad gjorde vi? Mycket typ.

Nu försöker jag skriva utan att titta så det blir lite konstigt. men men...

Nu ska jag äta och sen blir det handbollsträning. Slutade dessutom efter maten idag, skönt! På onsdag ska vi åka till hässleholm, om jag får följa med. Tack vare Sami. Jag får sitta och skrika åt han och ändå fattar han ingenting, han sitter och nynnar, pratar, skrattar och massa mer helt för siig själv och sitetr man bredvid då så får man verkligen Damp och börjar skrika att han ska va tyst. Och säger man till Ingalill säger hon bara att man ska ignorera han men hur lätt är det? Jo det kan jag svara på, Sjukt svårt!

På fredag, lördag och söndag blir det Stockholm med mormor, morfar, Cornelia och Agnes. Ska blandannat kolla på idolfinalen på fredag, kommer blir sjukt roligt!


Jag och pappa har även kollat lite på en systemkamera och vi ska nog köpa den innan fredag! Då blir det en Nikon D3100. :D Fatta vad glad jag är, Pappa jag älskar diig!! <33


Ha det bra!

 

Hej Svejs!


                                              / En längtande & Glad tjej!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards