Älskaardiig

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

lovveuu. <3

Av Elin - 29 december 2010 23:24

Min dag såg ut såhär:

Jag gick upp typ kavrt i 1, jag sov inte så länge men jag orkade inte gå upp bara.

Sen satt jag miig i soffan och kollade på tv men datan ahde jag i knäet så jag kollade lite på den oxå. Jag satt och tråkade ända fram till typ 5 när Erica kom, då kokade vi spagheti (stavning?) och värmde köttfärsås. Efter det gick vi och byte om till träningskläder och sen åt vi. När vi hade ätit upp åkte vi till handbollsträningen. Va faktiskt rätt roligt idag, förutom i början och jag har blivit smittad av Julia, jag har fått skratt sjukan! Vårt lag va helt klart bäst när vi spelade i slutet. Efter träningen följde erik och erica med mig hem men erica åkte hem efter typ en kvart. Vid 10 i 11 åkte Erik hem och nu sitter jag här i soffan och tråkar, ska nog snart gå och lägga mig i min säng fast jag tar datan med miig såklart. Imorgon ska jag va med Erik, Oscar och Julia, hoppas det blir roligt. Vid kvart över 3 ska jag klippa mig, men problemet är att jag inte vet riktigt hur jag ska klippa mig...


Erik jag älskar diig, du är helt underbar. Du är det finaste som finns. Att få vara i din närhet gör mig superglad, du fattar verkligen inte hur mycket jag älskar diig! <3 Jag hade inte träffat diig på typ en vecka och jag saknade diig, men kvällen va undebar, jag fick ju dela den men diig <33


Erik Isberg, jag älskar diig mest! <333333


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 26 november 2014 15:49

Jag har nu bestämt mig för att byta bloggportal. Då jag har börjat tycka att det är rätt roligt att blogga igen så kände jag att jag behövde en ny start. Det första inlägget jag skrev här var den 26 juli 2010 och det har ju hänt en del sen dess, jag ...

Av Elin - 25 november 2014 14:16

För ett tag sedan skrev jag att jag hade fått hem ett grymt rosa paket i postlådan. Det paketet innehöll ju en kamerarem som jag fick äran att resencera. Nu har jag använt den ett tag (även om det inte har blivit så spciellt mycket fotande den senast...

Av Elin - 25 november 2014 14:04

Igår och idag har jag varit 2 coo 4 school eller något. Huvudet vill inte alls som jag vill, det gör ont och jag känner mig helt seg. Igår va jag därför hemma hela dagen och gjorde egentligen inte så mycket. Fixade enbart lite på mitt rum eftersom at...

Av Elin - 14 november 2014 05:45


Har man någongång fått sitt hjärta krossat, riktigt trampat på och brutalt misshandlat, så får man för sig att man aldrig kommer bli lycklig igen. Man går rundor och bär på något som tynger ner en. Efter ett tag så blir livet bra, man hittar en varda...

Av Elin - 7 november 2014 14:34

Fick hem ett fint rosa paket med ett grymt inehåll för någon dag sedan. Har fått äran att rescensera en kamerarem från Cochise Design och jag måste bara visa hur fruktansvärt fin den är. Det är alltså komma ett inlägg till om denna skönhet när jag ha...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards