Älskaardiig

Alla inlägg under november 2013

Av Elin - 21 november 2013 23:59

   Jag kom på innan att jag helt plötsligt hade massor av saker som jag ville ha, så jag började göra en liten önskelista till julen. Visst det är en månad tills dess, men man kan ju börja fundera redan nu på vad man vill ha...


Här är en bild som jag gjorde lite snabbt på några av sakerna som jag önskar mig...


Av Elin - 20 november 2013 23:37

Studiedagar = slappedagar

Idag har jag därför sovit länge, duschat, slösurfat, ätit glass, fixat lite till skolan, kollat på IFK och bara myst.
Jag och några kompisar pratade om att kolla på catching fire på bio ikväll men vi kom inte överens om tiden så det blev inget. Grymt tråkigt så nu är jag sur för jag vill verkligen se den.

Men nu ska jag sova, för imorgon är det skola igen...

Såhär har jag myst rundor idag, mysiga byxor och mysig tröja:
(ignorera mitt stökiga rum i bakgrunden, jag skulle ha städat det idag men jag orkade inte)

Av Elin - 20 november 2013 20:11

Nu har jag bestämt mig. Jag tänker ge denna bloggen ett sista försök, för jag vill verkligen inte sluta. Detta är ett så grymt bra ställe att skriva av sig på. Dock hopppas jag på att ha ork att göra lite roligare saker och lägga mer tid på bloggen. Vi får se hur det blir. De blogginlägg jag skriver kommer iallafall att skrivas här och inte på min nya blogg.


Nej nu ska jag gå och se ifall vi har någon glass i frysen och sen ska jag kolla på IFK - Lugi.


Ha det bra!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards