Älskaardiig

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Elin - 25 november 2013 22:00

Idag började jag dagen med att sova lite längre än vanligt och sen gå till sjukgymnasten. Första gången idag och jag tror att jag kommer att trivas. Har dock haft grymt ont i knäna hela dagen men det förväntade jag mig och vi pratade mycket om det så jaja...


Jag åkte till skolan, hade en slapp mattelektion, åt och sen hade jag  bild i 45 minuter. Mycket lönt. Vi slutade 12.45 eftersom att det är utvecklingssamtalsdagar. Så kvart i 2 va jag och mamma på utvecklingssamtal, enligt mig är det fruktansvärt onödvändigt. Men de som har problem i skolan tänker kanske inte så, vad vet jag?


Det va även luciaträning idag. Sista innan vi ska bli presenterade på torget på söndag... Vi fick våra mysiga jackor (lite halvt skabbiga och grymt stora också) och våra lucia linnen. Börjar ju nästan bli lite nervös nu.


Ikväll skulle jag ha pluggat till tyska provet som vi har på onsdag men istället har jag suttit i polarn och pyret dressen och favorit mössan under mys filten och försökt få upp värmen och lite så. Nu sitter jag och snackar med Erica innan jag ska sova.


Ha det bra!


Här kommer lite bilder. Bara för att jag har hittat ett gulligt citat och för att jag snodde Jennies glasögon på bilden.


       

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards