Älskaardiig

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Elin - 14 januari 2012 20:46

Tjenamittbena!


Dagen började med träning kl 8... Jag gjorde dock inte så mycket men vänster armen blir bättre och bättre för var träning. Tänk att va så lurig och kunna spela med båda, det hade inte varit helt fel. Ska bara få upp kraften sen så blir det att få in allt men den armen med...


Efter träningen va det frukost med laget, mina härliga tjejer.


Hem o både jag o pappa somnade på soffan, somnade vid typ halv 12 och vaknade vid 2... Vid lite i 4 körde vi till gammel farmor och gammel farfar. Där va kusinerna med föräldrar och farmor & farfar också.

Mina små busungar, jag älskar er. Världens underbaraste men busigaste kusiner.


Nu sitter jag här, kollar lite på gladiatorerna imellanåt, men mest tänker jag faktiskt på en gammal klasskompis. Hans pappa har gått bort och jag kanske inte är den som borde bry mig, men det gör jag faktiskt. Erik kanske kommer, jag har ingen aning, men men.


Imorgon blir det middag hos mormor & morfar, ska "dansa ut julen", det är dock ingen som kan förvänta sig att jag kommer dansa...


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards