Älskaardiig

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Elin - 1 januari 2012 00:59

Tjenamittbena!


Det va evigheter sen jag skrev senast, jag vet... Men jag har faktiskt haft lite fullt upp.


Kom hem från Göteborg igår o åkte dit i tisdags, har spenderat 4 härliga dagar med massa goa tjejer o så har jag spelat handboll, bättre kan det inte bli. 11 i norden, inte helt fel det heller, Åhus Handboll  ♥


Nu är det nytt år o nya möjligheter , så GOTT NYTT ÅR kära läsare!


Året kunde inte har startat mycket bättre, så sjukt underbart!


Nu tar vi o laddar om för på fredag blir det Hallbybollen men älskade tjejerna, Vinslövs HK  ♥

Mycket handboll på senaste tiden, det gillar jag! Även om jag med förkylning, halsont o så borde ta det lite lungt så finns det inget bättre att sätt att spendera lovet på!


& sen så va det de där med nyårslöfte... Det får jag ta o tänka på tills imorgon för jag har ingen aning!


Nej nu ska lilla jag nog inta sängen, börjar bli lite trött faktiskt. Så godnatt, ha ett bra år!


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards