Älskaardiig

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Elin - 11 december 2011 22:19

Tjenamittbena!


Dagen har varit en riktig handbollsdag. Först match med tjejerna mot Eslöv, förlust o vi spelade riktigt uselt... Sen blev det IFK - Tumba, där det blev vinst till IFK o det gillar vi!


Imorgon e det skola igen, ny vecka nya bekymmer typ...


Jag orkar inte ta mer skit, orkar inte höra massa gnäll. Man kan inte hålla på att ta ALLT negativt, man måste tåla att bli tillsagd o man måste verkligen tåla att få hjälp... Vi får se hur det blir, men som det e nu har jag verkligen ingen lust att fortsätta, inte här iallafall. Mitt självförtroende e inte firekt på topp o dethär gör det verkligen inte mycket bättre... Acceptera saker utan att börja gnälla o jag fattar att det handlar om mig, jag e inte hur trög som helst....


   


Vafan hade jag gjort utan er två? Jag hade inte varit mycket, det är er ja lever för, det är ni som lyser upp mit liv.

Jag älskar er o ni är verkligen de finaste vännerna man kan ha! Ni betyder allt, glöm inte det!


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards