Älskaardiig

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Elin - 3 december 2011 22:34

Tjenamittbena!


Innan idag va det dans, men kläderna. Men det väl ganska bra faktiskt.


Va hemma vid lite över 2 och då la jag mig på soffan o sommnade, o så har jag suttit här sen dess.


Imorgon måste jag städa rummet, jag får inte va med nån fråns det är gjort så visst, tomtarna måste åka upp denna vecka o det e nog dags att ta ner fjärilsgardinerna... ;)
Men vid 3 e det samling o då åker jag med mina favorit tjejer o möter Ankaret. Ska försöka va med så mycket jag kan, det beror på hur mycket knäet vill klara av... Efter matchen spelar IFK P98 så ska väl kolla några minuter på dem...


Jaja jag tycker att både vi o killarna ska ta o vinna imorgon!


Och förresten, jag har kommit på en sak till jag önskar mig, långa, tejta löparbyxor...


 



Av Elin - 3 december 2011 15:06

Tjenamittbena!


Här kommer min önskelista för i år... Eller det jag har kommit på än så länge iallafall.


*Ny platt tång

*Bra filmer

*Pengar till ny dator och handbollscuper

*Presentkort på klädesaffärer (inte lansi)

*Vågtång  
*Klocka, typ jetset.


Sån här vågtång är det jag vill ha:

 


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards