Älskaardiig

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Elin - 30 juli 2010 19:12

Tjenixen!

Idag vaknade man sent precis som igår och satt sig vid datan hihi ;)

När mamma kom hem på middag så ringe också mormor och frågade om ja ville följa med hon, Agnes och Ebba på en utflykt och sen köpa Agnes och Ebbas kanin. Och varför inte så de kom och hämtade mig här vid kl 13.30 ungefär. Sen åkte vi till häslleholm och till Trädhuset vid Hovdala Slott (det va utflykten) det va riktigt fint där när man bla såg ut över nästan hela Finja sjön :) Efter det åkte vi till Trästället och gick där en liten runda. Efter det åkte vi och hämtade Morfar på hans jobb och sen åkte vi till djur affären och köpte en 6 veckor gamal grå och vit jätte söt kanin åt Agnes och Ebba. Sen åkte vi hem till Agnes och Ebba och satt in kaninen som fick namnet Mimmi i sin nya bur och fikade lite sen åkte jag hem. Och nu sitter jag här och har precis ätit kebabrulle mmm... Gott!


Ha det bra! / Elin


Här kommer lite bildere från Trädhuset:

Finja sjön:

  Finja sjön:   Trädhuset:   Jag, Ebbaa, Agnes och Finja sjön:   Ebba, Agnes och Finja sjön:   Ebba, Agnes och Finja sjön:   Ebba och Finja sjön: (bilden tagen uppe ifrån Trädhuset)   Ebba och Finja sjön: (bilden tagen uppr ifrån Trädhuset ca 5 meter upp.)   Finja sjön: (bilden tagen uppe ifrån Trädhuset)   Jag: (när vi fikade uppe i Trädhuset)  

Tidigare månad - Senare månad
♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2010 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards