Älskaardiig

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Elin - 29 juli 2010 21:32

Idag sov jag rätt länge hihi     

Jag gjorde några grattiskort på datan sen och körde ner till lansi för att skriva ut dem och märkte då att det va små fel på båda två... opss, så jag körde hem och hämtade datan och sen körde jag ner till lansi igen. Där redigerade ja bilderna korten och sen skrev jag ut dem som de skulle va. Efter det stängde dem på lansi och jag körde hem och skrev på korten och bestämde att Ebba (som fyller 6 år och som korten är till) skulle få mitt gameboy eftersom att jag har mitt ds och inte andvänder gameboyet längre. Sen åt jag och mamma köttfärssås och pasta mumms... gott! Sen nu sitter jag här och e inne lite på msn och bloggar lite och har nästan precis gjort klart en bild på picnik. Vi ses och hörs / Elin


Här kommer bilden och grattiskorten skriv gärna en kommentar om vad ni tycker. ;):

        

De två som inte blev bra när man skrev ut dem så dem ska hon inte få:

   

Min Bild:

 


TYCKS??



Tidigare månad - Senare månad
♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2010 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards