Älskaardiig

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Elin - 11 augusti 2012 00:12

Tjenamittbena!


I onsdags fick jag och mamma ett ryck och började stor städa på mitt rum. Slängde 3 stora sopsäckar och bar ut typ 5 lådor. Stolt över mig själv faktiskt. När vi ändå höll på så gjorde vi om där inne också. Skrivbord och lite sånt åkte ut och byrå och sånt åkte in. Bort med allt grönt och rosa och behåll allt vit, grått & svart. Det är fortfarande inte riktigt klart men det är bättre än innan iallafall.


Igår lagade jag mat till mamma när hon kom hem på middag & så fixade jag lite på rummet. Spelade även lite sims, haha jag och några kompisar har börjat nörda det igen. ;) På kvällen va det träning, kunde dock inte va med så mycket på grund av mitt knä... Men på onsdag blir det iallafall träning inne med handboll, det gillar vi.


Idag körde jag och mormor ner och kollade på en byra på EM. Hittade en jag gillade så vid 4 va mamma och pappa och hämtade den till mig. Så sen det har jag fyllt lådorna i den och fixat lite annat på rummet. Har även hunnit ta lite ego bilder, några kommer sen.


Imorgon kommer Bellha och Louise. Vi drar till hallen och kollar lite handboll, både herrarna och IFK P98.


Ha det bra!


Svar ja, de flesta bilderna är ganska oseriösa.

                         

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards