Älskaardiig

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Elin - 2 november 2012 13:39

Tjenamittbena!

I onsdags va jag i stan med Jonna och Felicia. Köpte en laddare, en plånbok, paket till kusinen, haircuff, en grå hoodtröja, ett svart linne och några toffsar. Dock, duktig som jag är, så glömde jag två påsar på tåget så jag kom hem utan hoodtröja, linne och toffsar. Men sånt är livet, vi både ringde och mejlade till hittegods saken så vi får väll hoppas på det bästa...

På kvällen va det träning med killarna. Jag mådde sådär så världens bästa Oscar kom upp och hjälpte mig då vi tränade 04:orna för sig och 05:orna för sig. Men träningen gick bra.

Igår åkte jag till Köpenhamn med mormor, morfar och kusinerna. Vi skulle ha gjort lite olika saker men två saker hade stängt så det blev bara något museum typ och sen gick vi i masa affärer. Köpte en sån grå hoodtröja som jag tappade bort och en Mimmi mugg.

Mådde sådär när jag kom hem så jag gick och la mig och sov några timmar. Mamma väckte mig så att jag kunde kolla på Sveriges match. De lyckades vinna, härligt! Sen gjorde jag inte mycket mer den kvällen.

Idag har jag inte gjort mycket och jag lär nog inte göra det heller. Är fruktansvärt uttråkad så ska nog måla naglarna eller sätta mig och rita lite...

Ha det bra!

Lite bilder från igår och på världens bästa fika när man är förkyld och har ont i halsen...

Av Elin - 2 november 2012 13:39

Tjenamittbena!

I onsdags va jag i stan med Jonna och Felicia. Köpte en laddare, en plånbok, paket till kusinen, haircuff, en grå hoodtröja, ett svart linne och några toffsar. Dock, duktig som jag är, så glömde jag två påsar på tåget så jag kom hem utan hoodtröja, linne och toffsar. Men sånt är livet, vi både ringde och mejlade till hittegods saken så vi får väll hoppas på det bästa...

På kvällen va det träning med killarna. Jag mådde sådär så världens bästa Oscar kom upp och hjälpte mig då vi tränade 04:orna för sig och 05:orna för sig. Men träningen gick bra.

Igår åkte jag till Köpenhamn med mormor, morfar och kusinerna. Vi skulle ha gjort lite olika saker men två saker hade stängt så det blev bara något museum typ och sen gick vi i masa affärer. Köpte en sån grå hoodtröja som jag tappade bort och en Mimmi mugg.

Mådde sådär när jag kom hem så jag gick och la mig och sov några timmar. Mamma väckte mig så att jag kunde kolla på Sveriges match. De lyckades vinna, härligt! Sen gjorde jag inte mycket mer den kvällen.

Idag har jag inte gjort mycket och jag lär nog inte göra det heller. Är fruktansvärt uttråkad så ska nog måla naglarna eller sätta mig och rita lite...

Ha det bra!

Lite bilder från igår och på världens bästa fika när man är förkyld och har ont i halsen...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards